Så här delar du med dig av uppdrag
Du som är medlem av Skill Collective och har ett uppdrag att dela med dig av kontaktar någon av våra community managers.
Du får då en inloggning till vår intuitiva och lättarbetade plattform där du utan kostnad kan lägga upp uppdraget och annonsera det, antingen bara internt inom Skill Collective eller också både internt och externt på våra sociala medier och jobbsiter. Som extra tjänster kan du även skapa betald annonsering av de uppdrag som du lägger ut.
Vi har skapat mallar som du kan använda för att underlätta och du kan alltid få stöd från någon i vårt kärnteam.
Hela ansökningsprocessen hanteras digitalt i plattformen och du får full kontroll över alla ansökningar. Dessutom har du tillgång till vår databas av anslutna konsulter där du kan söka efter personer som matchar kraven från uppdragsgivaren.
Samtliga uppdrag som fylls via Skill Collective plattformen och nätverket faktureras sedan via Skill Collective enligt en tydlig affärsmodell som är bra för alla inblandade. Läs mer om affärsmodellen här!
Vill du veta mer om hur det går till är du välkommen att kontakta någon av oss nedan.